Α/Α |
Τίτλος |
Φοιτητής/τρια |
Έτος |
1 |
Καλλιέργεια και αξιοποίηση του οπτικοακουστικού γραμματισμού. Το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης μπροστά από τον φακό |
Ε. Ανδρεάδου |
2016 |
2 |
Ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών που μαθαίνουν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα, μέσω της ενδυνάμωσης της φωνολογικής βραχύχρονης μνήμης |
Θ. Νεραντζάκη |
2016 |
3 |
Ο κοινωνικός και εκπαιδευτικός ρόλος του σύγχρονου μουσείου σε θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης: διερεύνηση των απόψεων των μουσειοπαιδαγωγών και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) |
Α. Μπάη |
2016 |
4 |
Συγκριτική εξέταση των ανθολογίων και των εγχειριδίων γλωσσικής διδασκαλίας του δημοτικού (1987-2006) ως προς τις έμφυλες αναπαραστάσεις: μια διερεύνηση σε σχέση με τις διαφοροποιήσεις στα ΑΠΣ (1999-2011) |
Μ. Αργυρίου |
2016 |
5 |
Ψυχικές διαταραχές και προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών, νηπίων και παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Α. Κοσμίδου |
2016 |
6 |
Επιλεκτική αλαλία στο σχολείο. Σχέσεις και αντιλήψεις στο εκπαιδευτικό πλαίσιο: μία μελέτη περίπτωσης |
Φ. Μοκαΐτη |
2016 |
7 |
Η προσέγγιση της ετερότητας μέσα από ελληνικά νεοτερικά λογοτεχνικά βιβλία για παιδιά: στο δρόμο για τον κριτικό γραμματισμό |
Σ. Καπούτση |
2016 |
8 |
Σχεδιασμός, δημιουργία και πιλοτική χορήγηση ενός ψηφιακού εργαλείου εκτίμησης του προσληπτικού λεξιλογίου παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Δ. Καραπατσούδη |
2016 |
9 |
Προγράμματα Ζ.Ε.Π. σε σχολεία της Αλεξανδρούπολης: αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών, μειονοτικών μαθητών και μειονοτικών γονέων |
Φ. Κωνσταντίνου |
2016 |
10 |
Ελληνόγλωσσες προσευχές μουσουλμάνων της Ρόδου: ένας τόπος συνάντησης πολιτισμών |
Α. Καραγιάννη |
2016 |
11 |
Αναπαραστάσεις των έμφυλων ρόλων στα εγχειρίδια της «Γλώσσας» του δημοτικού σχολείου: μια κριτική επισκόπηση |
Γ. Μουσουρίδου |
2016 |
12 |
Επιπολιτισμός και σχολείο στους μετανάστες μιάμιση γενιάς: Μια συμβολή της ανάλυσης λόγου στην θεωρία περί επιπολιτισμού |
Α. Γκορρέα |
2016 |
13 |
Παιγνιοθήκες, χώροι μάθησης και ψυχαγωγίας: η περίπτωση των παιγνιοθηκών στην Ελλάδα |
Μ. Χατζημιχαήλ |
2017 |
14 |
Κριτικός γραμματισμός και διαφήμιση: μια διδακτική πρόταση για μαθητές Ε΄ δημοτικού |
Ε. Ιωάννου |
2017 |
15 |
Οι αφηγηματικές δεξιότητες των μαθητών στo δημοτικό: ανάλυση γραπτών αφηγήσεων μαθητών Δ’ & Ε’ τάξης με το μοντέλο του Labov |
Δ. Σαρβανίδου |
2017 |
16 |
Αναλυτικά προγράμματα δημοτικού και γλωσσική διδασκαλία: μία συγκριτική μελέτη (Ελλάδα, Μεγάλη Βρετανία, Σουηδία) |
Α. Ξενικάκη |
2017 |
17 |
Η κατασκευή του κοινωνικού φύλου στο παιδικό παιχνίδι. Μια εθνογραφική μελέτη σε χώρους παιχνιδιού στην περιοχή της Δράμας |
Μ. Μαυρίδου |
2017 |
18 |
Οπτικοακουστικός γραμματισμός και διαπολιτισμική εκπαίδευση: προωθώντας την κατανόηση του άλλου μέσα από παρεμβάσεις οπτικοακουστικού γραμματισμού |
Θ. Κυριακίδου |
2017 |
19 |
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας σε μουσείο |
Ν. Ακίδου |
2017 |
20 |
Η Ανάπτυξη του κριτικού γραμματισμού στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής πραγματικότητας: ανιχνεύοντας πολιτισμικές ταυτότητες στη λογοτεχνία |
Σ. Δεληρόκα |
2017 |
21 |
Η εικόνα του ξένου στα ανθολόγια του δημοτικού (1987-2006): συγκριτική εξέταση σε σχέση με τις αλλαγές στα Α.Π.Σ. |
Ε. Στούρου |
2017 |
22 |
Η εφαρμογή των ΤΠΕ (ηλεκτρονική μάθηση) στην προσχολική εκπαίδευση. Η αξιοποίησή τους μέσα στην πολυπολιτισμική τάξη |
Ε. Παναγιωτίδου |
2017 |
23 |
Σχεδιασμός, δημιουργία, αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για το μουσείο, με την εμπλοκή μαθητών: η περίπτωση του Βυζαντινού Μουσείου Διδυμοτείχου |
Ζ. Μιλτσακάκη |
2017 |
24 |
Συμμετοχή παιδιών σχολικής ηλικίας σε δραστηριότητες μη τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης στην πόλη της Αλεξανδρούπολης |
Μ. Παπαθανασίου |
2017 |
25 |
Αντιλήψεις για την εκπαίδευση: η περίπτωση των υπό μετανάστευση στη Γερμανία γονέων |
Α. Καραθανάσης |
2017 |
26 |
Η κατασκευή της μουσουλμανικής μειονότητας στο λόγο των πλειονοτικών εκπαιδευτικών της Θράκης |
Μ. Παπανικολάου |
2017 |
27 |
Πολιτισμός, πολιτική των συνόρων και εκπαίδευση: Ο λόγος των εμπλεκόμενων φορέων αναφορικά με την εκπαίδευση πληθυσμών που βρίσκονται σε καταστάσεις διέλευσης συνόρων (transit migration) στην Ελλάδα του 2018 |
Β. Αραμπατζή |
2018 |
28 |
Διερευνώντας την εθνική ταυτότητα μέσα από το διαδίκτυο. Συγκριτική μελέτη του περιεχομένου τριών ιστοσελίδων |
Π.-Μ. Βασιλείου |
2018 |
29 |
Απόψεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τυπικά και μη τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για την Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση |
Χ. Βρίζα |
2018 |
30 |
Ταυτοτικές αναζητήσεις μιας αρβανίτικης κοινότητας στη Θράκη. Η περίπτωση της Παραδημής |
Θ. Γκιοβρέκη |
2018 |
31 |
Η επίδραση των αναγνωστικών εμπειριών από το οικογενειακό περιβάλλον στη γλωσσική ανάπτυξη παιδιών νηπιακής ηλικίας |
Ε. Γρηγορίου |
2018 |
32 |
Οι εθνικές και θρησκευτικές διαστάσεις του εορτασμού της 25ης Μαρτίου σε νηπιαγωγεία της Αλεξανδρούπολης |
Ε. Ιωάννου |
2018 |
33 |
Διδακτικές στρατηγικές νηπιαγωγού σε εξατομικευμένες δυαδικές καταστάσεις μάθησης στο πλαίσιο άτυπης εκπαίδευσης |
Μ. Λιούνη |
2018 |
34 |
Η γλωσσική και εκπαιδευτική ένταξη αλλόγλωσσων πληθυσμών στο Ελληνικό Κράτος: Η περίπτωση των Τουρκόφωνων χριστιανών από την Καππαδοκία στους Ασκητές Ν. Ροδόπης |
Μ. Μανάκα |
2018 |
35 |
Διερευνώντας τις διαπολιτισμικές πρακτικές σε ένα περιβάλλον άτυπης εκπαίδευσης δίγλωσσων μαθητών. Η περίπτωση του Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων (ΠΕΜ). |
Ζ. Μεμέτ-Εμίν |
2018 |
36 |
Σχολική πειθαρχία και ποινές: η πρόσληψή τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μια μελέτη περίπτωσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Χ. Μπέντης |
2018 |
37 |
Υποστηρικτικές παρεμβάσεις και στρατηγικές δασκάλας χορού κατά τη διαδικασία εκμάθησης συλλογικών παραδοσιακών χορών σε άτυπο περιβάλλον μάθησης σε παιδιά μέσης παιδικής ηλικίας |
Β. Ξανθοπούλου |
2018 |
38 |
Ταυτότητες και ετερότητα για τους σημερινούς πρόσφυγες Πόντιους του ’22: Οι πρόσφυγες του Πόντου απέναντι στην εισαγωγή των σημερινών προσφυγόπουλων στο ελληνικό τυπικό σχολικό σύστημα |
Ι. Οταπασίδου |
2018 |
39 |
Οι ακαδημαϊκές επιλογές των τελειόφοιτων μαθητών στην Ελλάδα της κρίσης: Η κατασκευή του κοινωνικού-οικονομικού επιπέδου σε σχέση με την ακαδημαϊκή πορεία |
Ε. Συμεωνίδου |
2018 |
40 |
Ένα εργαστήριο ελεύθερου χρόνου για εφήβους, με σκοπό τη δημιουργία μιας pop up performance, στα πλαίσια μιας μουσειοπαιδαγωγικής εφαρμογής στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης |
Β. Σωκράτους |
2018 |
41 |
Σεξουαλική Αγωγή και παιδιά προσχολικής ηλικίας: Αντιλήψεις και στάσεις γονέων |
Σ. Τσεσμελή |
2018 |
42 |
Η εφαρμογή της τεχνικής Group Investigation στο μάθημα της Ιστορίας στην Στ’ τάξη του Δημοτικού. Μια μελέτη περίπτωσης. |
Μ.-Ε. Χατζηαναστασίου |
2018 |
43 |
«Πόσο διαπολιτισμικό είναι ένα διαπολιτισμικό σχολείο;» Mια εθνογραφική μελέτη των Διαπολιτισμικών Δημοτικών Σχολείων του Νομού Ροδόπης |
Χ. Χατζημπέη |
2018 |
44 |
Η ανάπτυξη της Θεωρίας του Νου σε μονόγλωσσους και δίγλωσσους μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας |
Α. Αγγελοπούλου |
2019 |
45 |
Ο ισλαμικός φεμινισμός στα Δυτικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ενδεικτικές αναφορές από άρθρα των: New York Times, The Guardian, Le Monde Diplomatique, BBC, Time. |
Κ. Ιλεμόσογλου |
2019 |
46 |
Όψεις του ‘εθνικού εαυτού’ και του ‘εθνικού άλλου’ σε δύο έργα της Πηνελόπης Δέλτα : «Τον καιρό του Βουλγαροκτόνου» και «Στα μυστικά του Βάλτου» |
Κ. Τζιβάρα |
2019 |
47 |
Εκπαιδευτικές προσδοκίες ασυνόδευτων ανηλίκων: μια συλλογική μελέτη περίπτωσης ασυνόδευτων ανηλίκων αιτούντων άσυλο που διαμένουν σε δομές φιλοξενίας στη Βόρεια Ελλάδα |
Χ. Αλβανού |
2019 |
48 |
Σχεδιασμός, εφαρμογή και κατηγοριοποίηση περιεχομένων Κινητικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο ως προς την αξία τους σε σχέση με τη Φυσική Δραστηριότητα |
Ε. Καμαργάκη |
2019 |
49 |
Ιστορική πορεία και μετασχηματισμός εθνικής ταυτότητας των Ποντίων κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα. Το παράδειγμα των εγκατεστημένων μετά το 1988/89 στην Αλεξανδρούπολη Ποντίων. |
Ε. Τσαχιρίδου |
2019 |
50 |
Ενδοομαδική εύνοια σε παιδιά του ελληνικού νηπιαγωγείου |
Α. Χατζηγεωργίου |
2020 |
51 |
«Ρομά» ή «Μουσουλμανάκια»; Θεωρήσεις μειονοτικών νηπίων και παιδαγωγικές πρακτικές εκπαιδευτικών σε νηπιαγωγεία της Θράκης |
Α. Κατσανεβάκη |
2020 |
52 |
Το μάθημα των Θρησκευτικών στα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά εγχειρίδια των Θρησκευτικών του δημοτικού σχολείου από το 1974 ως το 2018. Περιεχόμενα, σκοποί και μέθοδοι διδασκαλίας. |
Δ. Μπάλκογλου |
2020 |
53 |
Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Συνέχεια ή ασυνέχεια; Οι αντιλήψεις νηπιαγωγών και δασκάλων. Μια μελέτη περίπτωσης. |
Σ. Καλλιτσαρη |
2020 |
54 |
Παιδική λογοτεχνία και ετερότητα: διαπολιτισμικές και ιδεολογικές διαστάσεις παιδικών εικονογραφημένων βιβλίων, πρώτης σχολικής ηλικίας, για την προσφυγιά και την μετανάστευση. |
Ι. Κοέντα |
2020 |
55 |
Σχέση αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού-παιδιού, φυσικές δραστηριότητες και κινητική επιδεξιότητα στην προσχολική ηλικία. |
Μ. Μπαμπαλή |
2020 |
56 |
Τα προσφυγόπουλα θα πάνε με χαρά…Σχολικό περιβάλλον και πρόσφυγες μαθητές: Το διακύβευμα ενός διαπολιτισμικού (;) εγχειρήματος. |
Γ. Πιστάλκας |
2020 |
57 |
Η εκπαίδευση στην ιδεολογία του αναρχισμού |
Α. Γκαράνη |
2021 |
58 |
Στρατηγικές ανάγνωσης για αναδυόμενα δίγλωσσα παιδιά στο Δημοτικό Σχολείο: Σχεδιασμός και Εφαρμογή Ανοικτών Διδακτικών Πόρων |
Γ. Γκιριτζιώτη |
2021 |
59 |
Η Μουσική ως μέσο αντιμετώπισης του παιδικού φόβου |
Α. Καφετζή |
2021 |
60 |
Αποκωδικοποιώντας έμφυλα στερεότυπα μέσα στα κόμικς: Ενίσχυση του κριτικού γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από την αξιοποίηση των ιστοριών του Αστερίξ |
Ν. Μαρτίνη |
2021 |
61 |
Η συσχέτιση της διγλωσσίας με τις διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού στην προσχολική και σχολική ηλικία |
Φ. Παπαδοπούλου |
2021 |
62 |
Η εμπλοκή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία του Νηπιαγωγείου: η περίπτωση της σχολικής γιορτής με τη χρήση του μοντέλου Lesson Study και την εφαρμογή του Σχεδίου Εκπαιδευτικής Δράσης (Project) |
Δ. Σαμουρκασίδου |
2021 |
63 |
Ο επιπολιτισμός και η πολιτισμική προσαρμογή στο λόγο εργαζομένων σε μια Μ.Κ.Ο για ασυνόδευτα ανήλικα |
Ε. Ζαρμακούπη |
2021 |
64 |
H εξέλιξη του Μακεδονικού ζητήματος από τον 19ο στον 20ο αιώνα: ιστοριογραφικές προσεγγίσεις και η «ανάγνωση» του ζητήματος μέσα από τις στήλες της εφημερίδας «Μακεδονία» |
Σ. Ξυλούδης |
2021 |
65 |
Το λαϊκό παραμύθι ως εκπαιδευτική πρακτική |
Κ. Γαλούση |
2021 |
66 |
Διαμεσικές αφηγήσεις και Παιδική Λογοτεχνία |
Ε. Καρακιουλάχη |
2021 |
67 |
Στερεοτυποποίηση και ταυτότητα στον λόγο εκπαιδευτικών που διδάσκουν μαθητές Ρομά στον Δενδροπόταμο |
Ι. Καρακουλακίδου |
2021 |
68 |
Ναζισμός και Ολοκαύτωμα |
Σ. Τατσώνας |
2021 |
69 |
Ανάλυση μεταλόγου στα γραπτά ακαδημαϊκά κείμενα σπουδαστών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης |
Ι. Γιώτη |
2022 |
70 |
Εναλλακτικές απεικονίσεις θηλυκότητας στη σύγχρονη παιδική λογοτεχνία για μικρές ηλικίες |
Μ. Λαζάρου |
2022 |
71 |
Απόψεις πλειονοτικών εκπαιδευτικών Α’ βάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή της Ξάνθης για την αξιοποίηση της μητρικής γλώσσας και της κοινοτικής κουλτούρας των μειονοτικών μαθητών στο πλαίσιο των δημόσιων δημοτικών σχολείων |
Λ. Χαλιαμακίδου |
2022 |