Α/Α |
Τίτλος |
Φοιτητής/τρια |
Έτος |
1 |
Διερεύνηση του βαθμού επίδρασης προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Η περίπτωση μαθητών ΣΤ τάξης δημοτικού σχολείου του Ν. Σερρών |
Ζ. Τζίνη |
2008 |
2 |
Διερεύνηση των πεποιθήσεων τσιγγάνων μητέρων για την κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών τους: Η περίπτωση δύο οικισμών της Κομοτηνής |
Ε. Πεντέρη |
2008 |
3 |
Συζητώντας για τα διαφημιστικά σποτς οικολογικού περιεχομένου. Έρευνα στηριζόμενη σε ομάδες εστίασης παιδιών και εφήβων, σε αστική και αγροτική περιοχή |
Μ. Πάνου |
2010 |
4 |
Κριτήρια συγκρότησης ομάδων και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις του/της νηπιαγωγού, στο πλαίσιο των οργανωμένων δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο |
Ι. Μυτικοπούλου |
2008 |
5 |
Η ατομική εμπειρία προσχολικής συμπληρωματικής φροντίδας ως παράγοντας διαμόρφωσης των στάσεων των νέων Ελληνίδων προς την προσχολική συμπληρωματική φροντίδα και τη γυναικεία απασχόληση |
Λ. Νικολάου |
2010 |
6 |
Αναπαραστάσεις του κακού στο ελληνικό λαϊκό και σύγχρονο παραμύθι |
Μ. Λουκούμη |
2008 |
7 |
Αναπαραστάσεις κοριτσιών στην σύγχρονη εικονογραφημένη παιδική λογοτεχνία |
Β. Μερεκούλια |
2008 |
8 |
Η ψυχική ανθεκτικότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας, που ανήκουν σε οικογένειες με προβλήματα ψυχικής υγείας στον έναν από τους δύο γονείς |
Γ. Κουντουράς |
2006 |
9 |
Καλλιέργεια της επικοινωνίας σε ομάδα παιδιών σχολικής ηλικίας, διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης, μέσω της παρέμβασης εμψυχωτή |
Ο. Κατσιάνη |
2006 |
10 |
Γονικές πρακτικές διαπαιδαγώγησης και αυτοεκτίμηση εφήβων διαφορετικής πολιτισμικής προέλευσης |
Λ. Γεωργούση |
2008 |
11 |
To “role playing game” ως μέσο επίτευξης συνεργασίας και ανάπτυξης κοινωνικών δομών |
Β. Τηλιακός |
2007 |
12 |
Ο πολίτης που διαμορφώνεται μέσα από τη σύγχρονη εκπαίδευση για την ιδιότητα του πολίτη |
Ε. Τζιώρα |
2010 |
13 |
Διερεύνηση των αντιλήψεων των νηπίων προσχολικής ηλικίας, που φοιτούν σε νηπιαγωγεία του νομού Ξάνθης, για την ατμοσφαιρική ρύπανση |
Π. Καλίτσης |
2007 |
14 |
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ψυχοκινητικής ικανότητας και της ανάπτυξης των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά νηπιακής ηλικίας |
Α. Ιωσηφίδης |
2010 |
15 |
Αξιολόγηση επίδρασης προγράμματος εμψύχωσης με έμφαση στη δουλειά στην ανάπτυξη της κινητικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας απο διαφορετικές πολιτισμικές μονάδες |
Σ. Γκαζή |
2006 |
16 |
Η αποτελεσματικότητα του ολοήμερου νηπιαγωγείου στη βελτίωση των γλωσσικών ικανοτήτων των παιδιών που φοιτούν σε αυτό |
Ε. Μιχαλοπούλου |
2008 |
17 |
Η καλλιέργεια αυτενέργειας παιδιών προσχολικής ηλικίας απο εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των οργανωμένων δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου |
Χ. Κουγιουρούκης |
2007 |
18 |
Η αφαιρετική ικανότητα στη γλώσσα και τα μαθηματικά παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Β. Ξανθοπούλου |
2007 |
19 |
Προσδοκίες, αναμενόμενα εμπόδια και πεποιθήσεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
Ν. Κοτόγγονα |
2008 |
20 |
Η επίδραση του μέσου αφήγησης στην κατανόηση αφηγηματικών κειμένων από παιδιά προσχολικής ηλικίας |
Π. Κογκέζου |
2007 |
21 |
Διερεύνηση της ικανότητας των παιδιών να αναγνωρίζουν τις βασικές συγκινήσεις |
Α. Κογκετσίδου |
2010 |
22 |
Η χρήση των υπολογιστών στη προσχολική εκπαίδευση με ή χωρίς καθοδήγηση εκπαιδευτικού |
Ε. Δράγκου |
2007 |
23 |
Σύγκριση δύο εκπαιδευτικών λογισμικών (ενός ανοιχτού και ενός κλειστού τύπου) ως προς τη βελτίωση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Κ.-Ε. Εγγλέζου |
2008 |
24 |
Ικανότητα αντίληψης της χρονικής διάρκειας απο παιδιά προσχολικής ηλικίας σε καταστάσεις άμεσης και αποδεσμευμένης εμπειρίας |
Σ. Δουκαρή |
2010 |
25 |
Ο τρόπος σχεδιασμού των γραμμάτων και η σχέση του με την ποιότητα γραφής |
Δ. Γιαννακάρα |
2010 |
26 |
Ο ρόλος του τύπου αφήγησης – ανάγνωσης μιας ιστορίας στην κατανόησή της από παιδιά προσχολικής ηλικίας |
Π. Γκουρμάνου |
2007 |
27 |
Περιβαλλοντικά θέματα και εκπαιδευτική πράξη στην προσχολική ηλικία |
Ζ. Γαρυφάλλου |
2008 |
28 |
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού «Η τάξη μου» ως προς την καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας |
Δ. Τσίγκου |
2007 |
29 |
Η χρήση της μουσικής από τους εκπαιδευτικούς στα νηπιαγωγεία |
Θ. Τσιακίρη |
2010 |
30 |
Παιδί και μαθηματικά |
Ε. Σελίνη |
2008 |
31 |
Η σχέση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με το γραπτό λόγο και ο ρόλος της οικογένειας σε ιδιότυπα γλωσσικά περιβάλλοντα |
Μ. Μήνογλου |
2009 |
32 |
Στάση του σώματος και του χεριού κατά τη διάρκεια της γραφικής κίνησης παιδιών προσχολικής ηλικίας (5 – 6 ετών) και συσχέτιση με την ποιότητα γραφής τους |
Α. Κασάπη |
2006 |
33 |
Η επίδραση της μορφής του παιχνιδιού-αντικειμένου στο κοινωνικο-δραματικό παιχνίδι παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Σ. Βουδηλάκη |
2007 |