Α/Α |
Τίτλος |
Φοιτητής/τρια |
Έτος |
1 |
Η κλιματική αλλαγή και ο ρόλος της εκπαίδευσης. Η περίπτωση των σχολικών εγχειριδίων Μελέτη Περιβάλλοντος (Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ Δημοτικού), Γεωγραφία και Φυσική (Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού) |
Μ. Ναντσόπουλος |
2017 |
2 |
Διερεύνηση των γνώσεων ενηλίκων σε ζητήματα διαχείρισης και προστασίας των υδατικών πόρων |
Π. Μυλωνά |
2018 |
3 |
Το φυσικό περιβάλλον στα διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Οικολογικά μηνύματα και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση |
Δ. Κίτσος |
2018 |
4 |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για παιδιά ηλικίας 4-8 ετών με θέμα την κλιματική αλλαγή |
Χ.Παπαδημητρίου |
2018 |
5 |
Διερεύνηση του εννοιολογικού πεδίου εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την κοινωνική διάσταση της αειφορίας |
Α. Πολύζου |
2018 |
6 |
Το ζήτημα της ορθολογικής διαχείρισης των απορριμμάτων στο Δήμο Αλεξανδρούπολης : Απόψεις πολιτών και μελών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης |
Χ. Γεωργιάδου |
2018 |
7 |
“Ούτε μια σταγόνα νερού στη θάλασσα”: Πολιτικές διαχείρισης του νερού στην Κύπρο κατά τον 20ό αιώνα και τα οικονομικά και κοινωνικά τους συμφραζόμενα |
Δ. Ζαννέτου |
2018 |
8 |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με θέμα τη μεσογειακή θαλάσσια ζωή για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας |
Ε. Μαυρουδή |
2018 |
9 |
Η ετοιμότητα των μελλοντικών εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Η περίπτωση των φοιτητών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης |
Π. Νέδου |
2018 |
10 |
Η μεταβολή των αστικών συνηθειών των μη μουσουλμανικών πληθυσμών της Κωνσταντινούπολης ως παράγοντας επαναδιαμόρφωσης του δομημένου αστικού τοπίου της οθωμανικής πρωτεύουσας στα τέλη του 19ου αιώνα: η περίπτωση της συνοικίας του Πέρα (Beyoğlu) |
Χ. Τσαπάνης |
2018 |
11 |
Με ποιο τρόπο προβάλλονται τα περιβαλλοντικά ζητήματα διαχρονικά στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο (ηλεκτρονικές εφημερίδες) του Ν. Εύβοιας |
Μ. Αθανασούλα |
2019 |
12 |
«Μίκρο» και «Μάκρο» προσεγγίσεις στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία. Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης. |
Α. Αγγειοπλάστη |
2019 |
13 |
Κοινωνική οικολογία και ελευθεριακός κοινοτισμός: Ο M. Bookchin και η άρθρωση μιας νέας οικολογικής σκέψης με πρακτική βλέψη |
Ε. Τσούρμας |
2019 |
14 |
Αντιλήψεις των δύο φύλων για το αυτοκίνητο και το περιβάλλον |
Β. Δανίδου |
2019 |
15 |
Πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας στα νοικοκυριά ενός ελληνικού δήμου: H περίπτωση του δήμου Θερμαϊκού |
Ε. Νατσίδου |
2019 |
16 |
Η οικολογική προοπτική της χαϊντεγκεριανής κατανόησης του αυθεντικού κατοικείν |
Δ. Νικολάου |
2019 |
17 |
Αειφορικές στρατηγικές και δράσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Το μοντέλο του αειφόρου σχολείου στην Ευρώπη και στην Ελλάδα |
Χ. Μπουτζιλούδη |
2019 |
18 |
Η προσφυγική κρίση του 2016. Η εγκατάσταση των προσφύγων στον αστικό χώρο του Βόλου και η στάση της τοπικής κοινωνίας απέναντί τους |
Μ. Χιώτη |
2019 |
19 |
Ενεργειακές μεταβάσεις, ΑΠΕ και αειφορία: Η περίπτωση του δήμου Αλεξανδρούπολης |
Σ. Βεζυρτζή |
2019 |
20 |
Διερεύνηση των απόψεων του εκπαιδευτικού προσωπικού, νηπιαγωγών και των βοηθών τους, ενός νηπιαγωγείου του δάσους της Δανίας ως προς την αειφορία και το αειφόρο σχολείο |
Κ. Ρακογιάννη |
2020 |
21 |
Η ανάδειξη του περιβαλλοντικού ζητήματος των αδέσποτων ζώων στα ελληνικά εικονογραφημένα παιδικά βιβλία των αρχών του 21ου αιώνα (2000-2017) και η συμβολή του στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής ηθικής |
Μ. Μουτζουρούνη |
2020 |
22 |
Δημόσιος χώρος και gentrification: Το παράδειγμα της γειτονιάς Σβώλου στη Θεσσαλονίκη |
Σ. Αμπατζή |
2020 |
23 |
Οι επιπτώσεις των προστατευόμενων περιοχών από την οπτική των τοπικών κοινοτήτων: Η περίπτωση του Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς – Λευκίμης – Σουφλίου |
Α. Δαράκου |
2020 |
24 |
Πτυχές οικολογικής σκέψης στο έργο του Ευάγγελου Παπανούτσου |
Σ. Μουχτάρης |
2020 |
25 |
Αντικειμενική και υποκειμενική εκτίμηση του θορύβου σε χώρους εργασίας: Ηχορύπανση 20 έως 200 Hz |
Β. Χιτζης |
2020 |
26 |
Η μελέτη των περιβαλλοντικών προβλημάτων στην ελληνική παιδική λογοτεχνία: Η περίπτωση της ρύπανσης των θαλασσών, το χρονικό διάστημα 2000-2018 |
Ε. Θεοδοσιάδου |
2020 |
27 |
Προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με οπτικές αναπηρίες στο αστικό περιβάλλον της Θεσσαλονίκης |
Σ. Κουκάτσικα |
2020 |
28 |
Οι αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για την έννοια Πόλη |
Θ.Ι. Αγιάσογλου |
2020 |
29 |
Οι φυσικές καταστροφές και η επίδρασή τους στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Η περίπτωση του σεισμού της Θεσσαλονίκης το 1978 |
Α. Αργυροπούλου |
2020 |
30 |
Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αναγκαιότητα και αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης |
Ε. Βαχτσιαβανου |
2020 |
31 |
Εθνικό Πάρκο Δέλτα Αξιού: Διερεύνηση των αντιλήψεων των πολιτών για τον υδροβιότοπο της περιοχής τους |
Μ. Δελλή |
2020 |
32 |
Η συμβολή μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας με αντικείμενο το Μεσογειακό λιμνοθαλάσσιο οικοσύστημα στην απόκτηση γνώσεων και διαμόρφωση στάσεων μαθητών Στ’ Δημοτικού: Μελέτη περίπτωσης |
Γ.Καλομπρατσίδης |
2020 |
33 |
Μελέτη εξέλιξης περιβαλλοντικού τοπίου. Η περίπτωση της πόλης της Πτολεμαϊδας |
Π. Κατσίκη |
2020 |
34 |
Το οικολογικό αποτύπωμα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ). Η περίπτωση του Δήμου Αλεξανδρούπολης |
Δ. Παπαδόπουλος |
2020 |
35 |
Διερεύνηση των αντιλήψεων νηπιαγωγών για την έννοια της βιοποικιλότητας και η προσέγγισή της στο νηπιαγωγείο |
Σ. Τσολακίδου |
2020 |
36 |
Απόψεις μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων για τον επανασχεδιασμό της σχολικής αυλής στο πλαίσιο αειφορικών παρεμβάσεων: Μελέτη περίπτωσης |
Φ. Χαριτάκης |
2020 |
37 |
Αντιλήψεις των φοιτητών/φοιτητριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης όσον αφορά την κλιματική αλλαγή και την αντιμετώπισή της στην προοπτική της βιωσιμότητας |
Δ. Γκαϊτατζή |
2021 |
38 |
Η συμβολή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των ελληνικών μουσείων στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στο νηπιαγωγείο |
Μ. Καραχρήστου |
2021 |
39 |
Η απεικόνιση της αειφορίας στη νεοελληνική λογοτεχνία για εφήβους |
Α. Τζαμπαζλής |
2021 |
40 |
Αειφορικά ζητήματα σε σύγχρονα βιβλία για παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών |
Ξ. Μπουνταλάκη |
2021 |
41 |
Περιβαλλοντική εκπαίδευση και ειδική αγωγή |
Κ. Αλεξανδρή |
2021 |
42 |
Η συμβολή του Θεατρικού Παιχνιδιού στα εκπαιδευτικά Προγράμματα των Φορέων Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών |
Κ. Ηλιάδου |
2021 |
43 |
Αειφόρες δράσεις στο πρόγραμμα του Ελληνικού σχολείου |
Γ. Θεοδωρίδης |
2021 |
44 |
Ελληνικές πόλεις και περιβαλλοντικό ζήτημα |
Χ. Μπακάλης |
2021 |