Α/Α |
Τίτλος |
Φοιτητής/τρια |
Έτος |
1 |
Η χρήση των ΜΜΕ στη διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης γλώσσας: Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Ι. Πατσάρας |
2021 |
2 |
Το παιδικό βιβλίο ως μέσο ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης: Η προαγωγή της ενσυναίσθησης απέναντι στην ετερότητα, μέσα από τα σύγχρονα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία |
Π. Λιαρούδη |
2021 |
3 |
Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις της μετανάστευσης και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση εκπαιδευτικών και επαγγελματικών προσδοκιών. Μια έρευνα στους ορεινούς μειονοτικούς οικισμούς του Νομού Ξάνθης |
Δ. Τριανταφυλλίδου |
2021 |
4 |
Η κατασκευή της ταυτότητας και της εκπαίδευσης των τσιγγάνων μαθητών της Αλεξανδρούπολης στο λόγο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Δ. Εμμανουηλίδου |
2021 |
5 |
Πρόγραμμα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης σε Δημοτικό Σχολείο με στόχο τη βελτίωση διαμαθητικών σχέσεων σε τάξη μεικτής εθνοπολιτισμικής σύνθεσης |
E. Μπέντη |
2021 |
6 |
Η αναπαράσταση της αναπηρίας στα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία |
X. Παράσχου |
2021 |
7 |
Επιπολιτισμός στο σχολείο και στην ευρύτερη κοινωνία στους/στις μετανάστες/στριες δεύτερης γενιάς |
A. Σιδηροπούλου |
2021 |
8 |
Ανάλυση αφηγηματικού λόγου στην πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη του δημοτικού σχολείου |
Γ. Τσερκεζίδου |
2021 |
9 |
Μία συγκριτική μελέτη στάσεων τελειόφοιτων φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τον ρόλο των Μ.Μ.Ε στην αποτύπωση της εικόνας του πρόσφυγα |
Γ. Τσίγκα |
2021 |
10 |
Στάσεις φιλολόγων σχετικά με τη χρήση της δημιουργικής γραφής ως τεχνικής για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη μικτή πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη |
Β. Τσιφτσής |
2021 |