Α/Α |
Τίτλος |
Φοιτητής/τρια |
Έτος |
1 |
Η χρήση των ΜΜΕ στη διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης γλώσσας: Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Ι. Πατσάρας |
2021 |
2 |
Το παιδικό βιβλίο ως μέσο ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης: Η προαγωγή της ενσυναίσθησης απέναντι στην ετερότητα, μέσα από τα σύγχρονα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία |
Π. Λιαρούδη |
2021 |
3 |
Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις της μετανάστευσης και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση εκπαιδευτικών και επαγγελματικών προσδοκιών. Μια έρευνα στους ορεινούς μειονοτικούς οικισμούς του Νομού Ξάνθης |
Δ. Τριανταφυλλίδου |
2021 |
4 |
Η κατασκευή της ταυτότητας και της εκπαίδευσης των τσιγγάνων μαθητών της Αλεξανδρούπολης στο λόγο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Δ. Εμμανουηλίδου |
2021 |
5 |
Πρόγραμμα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης σε Δημοτικό Σχολείο με στόχο τη βελτίωση διαμαθητικών σχέσεων σε τάξη μεικτής εθνοπολιτισμικής σύνθεσης |
E. Μπέντη |
2021 |
6 |
Η αναπαράσταση της αναπηρίας στα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία |
X. Παράσχου |
2021 |
7 |
Επιπολιτισμός στο σχολείο και στην ευρύτερη κοινωνία στους/στις μετανάστες/στριες δεύτερης γενιάς |
A. Σιδηροπούλου |
2021 |
8 |
Ανάλυση αφηγηματικού λόγου στην πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη του δημοτικού σχολείου |
Γ. Τσερκεζίδου |
2021 |
9 |
Μία συγκριτική μελέτη στάσεων τελειόφοιτων φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τον ρόλο των Μ.Μ.Ε στην αποτύπωση της εικόνας του πρόσφυγα |
Γ. Τσίγκα |
2021 |
10 |
Στάσεις φιλολόγων σχετικά με τη χρήση της δημιουργικής γραφής ως τεχνικής για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη μικτή πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη |
Β. Τσιφτσής |
2021 |
11 |
Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας σε νηπιαγωγεία της Θράκης αναφορικά με την ύπαρξη και χρήση της μητρικής (τουρκικής) γλώσσας μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου όπου φοιτούν νήπια από την Μουσουλμανική Μειονότητα της Θράκης |
Φ. Χουσεΐν |
2021 |
12 |
Η εκπαιδευτική αξία της ψηφιακής αφήγησης στην προσχολική εκπαίδευση |
Μ. Μανούση |
2021 |
13 |
Η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά προσφύγων |
Ε.-Φ. Καζαντζή |
2022 |
14 |
Όψεις της σχολικής ζωής των ασυνόδευτων παιδιών με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
Α. Κατσαδήμου |
2022 |
15 |
Στερεοτυποποίηση των νέων της μουσουλμανικής μειονότητας της Ξάνθης στο λόγο των συμμαθητών τους |
Σ. Ζακοπούλου |
2022 |
16 |
Η παγκόσμια γλώσσα της Μουσικής |
Α. Λαλαμπέκοβα |
2022 |
17 |
Διασκευές σε Graphic Novels ιστορικών μυθιστορημάτων για παιδιά και νέους |
Μ. Χαλαστάνη |
2022 |
18 |
Ξενοφοβία, ρατσισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας |
Γ. Τσανοσίδου |
2022 |
19 |
Η προσέγγιση της πολιτισμικής ετερότητας μέσα από την αξιοποίηση του Οπτικοακουστικού Γραμματισμού |
Μ. Λαδίκου |
2022 |
20 |
Απόψεις και αντιλήψεις φοιτητών 1ου και 4ου έτους των Παιδαγωγικών Τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το πως κατανοούν-ερμηνεύουν τον τρόπο παρουσίασης του προσφυγικού ζητήματος στο Διαδίκτυο |
Π. Δογάνη |
2022 |
21 |
Η Μουσική ως μέσο αντιμετώπισης του παιδικού φόβου |
Α. Καφετζή |
2022 |
22 |
Ιδεολογία και παιδική λογοτεχνία |
Μ. Σκόδρα |
2022 |
23 |
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιοποίηση των μουσείων στη διδασκαλία τους |
Χ. Νιάρχου |
2023 |
24 |
Επιδράσεις του οικογενειακού πλαισίου στην επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη παιδιών βρεφικής και νηπιακής ηλικίας |
Τ. Χριστοδούλου |
2023 |
25 |
Η προσέγγιση της πολιτισμικής ετερότητας με τη χρήση της τεχνικής photo elicitation σε μαθητές δημοτικού |
Ζ. Κριάρη |
2023 |
26 |
Παιχνίδια-αντικείμενα για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας |
Γ. Πατρωνίδου |
2023 |
27 |
Η κατανόηση του ιστογράμματος από φοιτητές/τριες μη μαθηματικών τμημάτων |
Π. Τσιπλάκης |
2023 |
28 |
Προσεγγίζοντας Εθνογραφικά το Σύνορο. Η Περίπτωση του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης στο Χωριό Φυλάκιο του Έβρου |
Χ. Ψιλλούδη |
2024 |
29 |
Η διδασκαλία της Φυσικής στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης |
Φ. Ιμπίς |
2024 |
30 |
Η συμβολή των μουσειακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων στη συμπερίληψη προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα |
Π. Κύρκου |
2024 |
31 |
Συνεργατική μάθηση στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο |
Κ. Δημόπουλος |
2024 |