Περιεχόμενο Μαθήματος
Στα πλαίσια του μαθήματος αναλύονται σύγχρονα προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και περιγράφεται η ιστορική τους εξέλιξη. Διερευνώνται οι παράγοντες που επέδρασαν στη διαμόρφωσή τους καθώς και το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζονται.
Εξετάζονται ενδεικτικά, το Πρόγραμμα της Μοντεσσόρι, συμπεριφοριστικά προγράμματα (Bereiter – Engelmann – Becker, Distar), το αναπτυξιακό αλληλεπιδραστικό πρόγραμμα (Bank Street), το πρόγραμμα Υψηλών Στόχων (High Scope) και η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια.