Σκοπός του μαθήματος, είναι η εξοικείωση των φοιτητών με θέματα Διδακτικής της Εικαστικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Το μάθημα έχει βιωματικό χαρακτήρα. Επιδιώκεται η απόκτηση…
1) Η Παιδαγωγική της Ένταξης ως γνωστικό πεδίο – Ιστορικά και επιστημολογικά στοιχεία θεμελίωσης του πεδίου 2) Ιστορικές, ιδεολογικές και επιστημονικές διαστάσεις της εκπαίδευσης των…
Περιεχόμενο Μαθήματος Με κύριο μεθοδολογικό εργαλείο την επιτόπια εθνογραφική ερεύνα η ανθρωπολογία της εκπαίδευσης επικεντρώνεται στην «από τα κάτω» ανάγνωση αντιλήψεων και πρακτικών που…
Περιεχόμενο Μαθήματος Έννοια και ορισμός της εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Μέθοδοι έρευνας στην εκπαιδευτική ψυχολογία. Θεωρίες μάθησης και πρακτικές εφαρμογές. Ατομικές διαφορές μαθητών (νοημοσύνη, δημιουργικότητα, πεποιθήσεις αυτεπάρκειας,…
Περιεχόμενο Μαθήματος – Η τέχνη της διδασκαλίας και η επιστήμη της εκπαίδευσης. Ορισμός και βασικές έννοιες της Διδακτικής. – Βάσεις της σύγχρονης Διδακτικής: Θεωρίες των…
Περιεχόμενο Μαθήματος Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές διδάσκονται τις βασικές αρχές της διεξαγωγής της έρευνας αλλά και τις κυριώτερες μεθόδους έρευνας, ενώ γίνεται αναφορά και…
Περιεχόμενο Μαθήματος Το μάθημα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες: – Ο απορητικός χαρακτήρας ενός ορισμού της Φιλοσοφίας. – Η ιστορικότητα της Φιλοσοφίας και η ιστορία της…
Περιεχόμενο Μαθήματος Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή σε βασικά ζητήματα που αφορούν την Πληροφορική και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Αποτελείται από θεωρία και εργαστηριακές ασκήσεις. Ενδεικτικά…
Περιεχόμενο Μαθήματος Το μάθημα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες: – Η παιδεία ως φιλοσοφικό αντικείμενο. – Η έννοια της παιδείας ως κουλτούρας. – Σχέση της Φιλοσοφίας…
Πτυχιακή Εργασία ή Επιλογή ενός από τα παρακάτω μαθήματα 8ου Εξαμήνου