Περιεχόμενο Μαθήματος
- Πώς ένας ενήλικας μπορεί να καταλάβει αν «παιδικό» βιβλίο είναι πράγματι κατάλληλο για παιδιά και για τι είδους παιδιά είναι κατάλληλο.
- Πόσο τον βοηθά η έννοια του εννοούμενου αναγνώστη που το ίδιο το βιβλίο «κατασκευάζει».
- Ποια η σχέση του εννοούμενου με τον πραγματικό αναγνώστη ενός βιβλίου.
- Εάν υπάρχει εννοούμενος «αναγνώστης» των εικόνων και πώς αυτός διαφαίνεται.
- Για να δειχθούν τα παραπάνω, εξετάζονται από την σκοπιά του εννοούμενου αναγνώστη τους, διαφορετικά είδη παιδικής λογοτεχνίας όπως μυθιστορήματα, βιβλία για μικρά παιδιά, εικονο-βιβλία, βιβλία γνώσεων και διασκευές για παιδιά.