Μενού Κλείσιμο

ΕΠΕΕΠ, Εκπαιδευτικές Δράσεις

Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών

Αρχική σελίδα

Ταυτότητα
Στόχοι – Συνεργάτες

Ηλεκτρονικό
Περιοδικό

Επιστημονικές Δράσεις

Εκπαιδευτικές Δράσεις

Εκδόσεις

Εκπαιδευτικές και Επιμορφωτικές Δράσεις
Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Έρευνας και Παιδαγωγικών Πρακτικών (ΕΠΕΕΠ)

 

Εκπαιδευτικές δράσεις 

  • 2024: Υλοποίηση εργαστηρίου με τίτλο «Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας» που προσφέρθηκε κατά το εαρινό εξάμηνο 2023-2024 από το μέλος του Εργαστηρίου κ. Βασιλειάδου Δέσποινα, Δρ. ΤΕΕΠΗ-ΔΠΘ σε προπτυχιακούς φοιτητές που δήλωσαν εθελοντικά συμμετοχή.
  • 2024: Επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο «Χαρτογραφώντας το απτικό εικονογραφημένο βιβλίο και τη δημιουργική γραφή» και βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Δημιουργία πολυαισθητηριακών εμπειριών ανάγνωσης. Η δράση αφορά διαδραστικό εργαστήριο για τα απτικά εικονογραφημένα βιβλία» από το Open Book Project, πρωτοβουλία που εντάσσεται στο Ε.Π.Ε.Ε.Π. Η διοργάνωση γίνεται σε συνεργασία με τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης (ΣΕ) της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης.
    Πρόγραμμα Διημερίδας (.pdf)
  • 2021: Υλοποίηση εργαστηρίου με τίτλο «Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας» που προσφέρθηκε κατά το χειμερινό εξάμηνο 2020-2021 από το μέλος του Εργαστηρίου κ. Βασιλειάδου Δέσποινα, Δρ. ΤΕΕΠΗ-ΔΠΘ σε προπτυχιακούς φοιτητές που δήλωσαν εθελοντικά συμμετοχή.
  • 2019 – Tην Κυριακή 12 Μαΐου 2019 η ομάδα δράσης των φοιτητών και φοιτητριών του ΤΕΕΠΗ “ΣΤΟ ΠΑΙ & ΦΟΙ” υλοποίησαν εκδηλώσεις για μία ακόμη φορά στο χώρο του Πάρκου Εθνικής Ανεξαρτησίας, με ελεύθερη συμμετοχή παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας της πόλης, με θέμα: “Δικαίωμα στο Παιχνίδι“.

  • 2018 – Σχεδιασμός (έξι δίωρες επιμορφωτικές συναντήσεις των υπευθύνων με τους φοιτητές στις 27/3, 17/4, 24/4, 8/5, 15/5, 22/5), με θέμα πέντε παραμύθια και υλοποίηση (5 ώρες) εθελοντικής δράσης από 23 προπτυχιακούς φοιτητές της ομάδας «Στο ΠΑΙ και ΦΟΙ» (και 6 εθελοντές) στο χώρο του Πάρκου Εθνικής Ανεξαρτησίας, με ελεύθερη συμμετοχή παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας της πόλης, με θέμα: “Το πάρκο των παραμυθιών”. Αλεξανδρούπολη, 27 Μαΐου 2018. Υπεύθυνες: Φ. Μοκαίτη και Ε. Φαλέκα. https://www.youtube.com/watch?v=2ixLsTY9QJ8
  • 2017 – Ημερίδα  “Τα δικαιώματα του παιδιού σήμερα στον κόσμο. Υγεία, παιδική εργασία, εκπαίδευση“, 11 Μαΐου 2017”. 

 

  • 2017 – Υλοποίηση ενός εργαστηρίου (χειμερινό εξάμηνο) διάρκειας 11.30 ωρών, με εθελοντική συμμετοχή και υποχρεωτική παρουσία, που παρακολούθησαν 10 φοιτητές και εξελίχθηκε σε τρεις εβδομάδες, με θέμα «Συγγραφή και παρουσίαση επιστημονικής εργασίας». Υπεύθυνη: Φ. Μοκαίτη.
  • 2017 – Υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με νοσηλευόμενα παιδιά της παιδιατρικής κλινικής του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης από 42 προπτυχιακούς φοιτητές από 09-20 Δεκεμβρίου 2017 και 14 φοιτητές από 18/04-5/5/2018. Ημερήσια διάρκεια δράσης: 10:30-13:00. Υπεύθυνη: Φ. Μοκαίτη, υποψήφια διδάκτορας ΤΕΕΠΗ, μέλος του ΕΠΕΕΠ.
  • 2016 – Υλοποίηση δραστηριοτήτων με παιδιά της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης από εθελοντές προπτυχιακούς φοιτητές στη διάρκεια του Δεκεμβρίου για διάστημα 15 ημερών. Υπεύθυνη: Φ. Μοκαΐτη.
  • 2016 – Υλοποίηση ενός δεκάωρου εργαστηρίου με υποχρεωτική συμμετοχή και σε εθελοντική βάση για 10 φοιτητές 5ου και 3ου εξαμήνου. Θέμα: «Συγγραφή και παρουσίαση εργασιών», χειμερινό εξάμηνο 2016-17. Υπεύθυνη: Φ. Μοκαΐτη.
  • 2016 – Υλοποίηση ενός δεκάωρου εργαστηρίου με υποχρεωτική συμμετοχή και σε εθελοντική βάση για 10 φοιτητές 7ου και 5ου εξαμήνου. Θέμα «Σχεδιασμός δραστηριοτήτων κινητικής αγωγής στο νηπιαγωγείο», χειμερινό εξάμηνο 2016-17. Υπεύθυνη: Ε. Φαλέκα.
  • 2016 – Δύο βιβλιοπαρουσιάσεις στον χώρο του Εργαστηρίου, 19 Οκτωβρίου και 23 Νοεμβρίου 2016. Υπεύθυνη: Α. Κοσμίδου.
  • 2016 – Υποστήριξη φοιτητών για υλοποίηση δραστηριοτήτων με παιδιά στην παιδιατρική κλινική του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Δεκέμβριος, 2016. Υπεύθυνη: Φ. Μοκαΐτη.
  • 2016 – Συνδιοργάνωση δίμηνης εκπαιδευτικής δράσης για παιδιά-πρόσφυγες προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με πρωτοβουλία φοιτητριών του ΠΜΣ και σε συνεργασία με την Διεύθυνση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, Δομή Φιλοξενίας Προσφύγων, Δράμα, καλοκαίρι 2016.
  • 2014 – Οργάνωση βιβλιοθήκης. Ταξινόμηση τίτλων: Ζ. Δαλούκα και προπτυχιακοί φοιτητές.
  • 2013 – Υποστήριξη φοιτητών στη διάρκεια της πρακτικής άσκησής τους από μέλη του Εργαστηρίου (2013-14).
  • 2013 – Υλοποίηση δράσης στον χώρο του Πάρκου Εθνικής Ανεξαρτησίας με ελεύθερη συμμετοχή παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, με θέμα: “Ταξίδι στο Παιχνίδι“. Αλεξανδρούπολη, Ιούνιος 2013.

 

Επιμορφωτικές δράσεις 

  • 2014 — Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημοτικό σχολείο Ν. Καρβάλης με θέμα «Η σημασία της σχέσης σχολείου-οικογένειας». Εισηγήτρια Γ. Ρεκαλίδου, και «Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας». Εισηγήτρια Ε. Πεντέρη. 18/12/2014.
  • 2014 – Ενδοσχολική επιμόρφωση σε 3 Νηπιαγωγεία της Θεσσαλονίκης (11ο, 20ο και 22ο) με θέμα «Το Portfolio στο νηπιαγωγείο». Εισηγήτρια: Ε. Πεντέρη, και «Η σημασία της αυθεντικής αξιολόγησης στο νηπιαγωγείο». Εισηγήτρια: Γ. Ρεκαλίδου. 21/11/2014
  • 2014 – Επιμόρφωση νηπιαγωγών της Αλεξανδρούπολης στην εφαρμογή του μοντέλου Lesson Study, 2013-14.

 

Άλλες Σελίδες του Εργαστηρίου