Περιλαµβάνει την κατανοµή των µαθηµάτων στα 8 εξάµηνα κανονικής φοίτησης, καθώς και τις ώρες διδασκαλίας των µαθηµάτων µε τις αντίστοιχες διδακτικές µονάδες. Υποδεικνύει την επιστηµονικά λογική πορεία των σπουδών.
| θ | = θεωρία (ώρες/εβδομ.) | 
| ε | = εργαστήρια, εργαστηριακές ασκήσεις (ώρες/εβδ.) | 
| φ | = φροντιστηριακές ασκήσεις (ώρες/εβδ.) | 
| δ.µ. | = διδακτικές µονάδες | 
| π.µ. | = πιστωτικές µονάδες (ECTS) | 
| Α/Α | Κωδ. | 1ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Κ 16 Υ | Εισαγωγή στη φιλοσοφία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Κ 20 Υ | Νεοελληνική ιστορία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Ψ 29 Υ | Εισαγωγή στην ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 4 | Δ 01 Υ | Εισαγωγή στις επιστήμες της εκπαίδευσης | 3 | – | 3 | 4 | 
| 5 | Π 03 Υ | Εισαγωγή στη γλωσσολογία: ανάλυση της ελληνικής γλώσσας | 3 | – | 3 | 4 | 
| 6 | Π 05 Υ | Εισαγωγή στη νεότερη ελληνική λογοτεχνία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 7 | Θ 03 Υ | Αρχές της επιστήμης των υπολογιστών Ι | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 8 | Υποχρεωτική επιλογή μιας ξένης γλώσσας από τις τρεις προσφερόμενες ξένες γλώσσες | |||||
| Ξ 07 Φ | Φροντιστήριο Αγγλικής Γλώσσας Ι | – | – | – | 2 | |
| Ξ07Φα | Φροντιστήριο Γαλλικής Γλώσσας Ι | – | – | – | 2 | |
| Ξ07Φβ | Φροντιστήριο Γερμανικής Γλώσσας Ι | – | – | – | 2 | |
| Α/Α | Κωδ. | 2ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | K 03 Υ | Εισαγωγή στην κοινωνιολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Ψ 02 Υ | Γνωστική ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Δ 17 Υ | Εξέλιξη της παιδαγωγικής σκέψης | 3 | – | 3 | 4 | 
| 4 | Δ 03 Υ | Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη (Εισακτέοι 2013-14) | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 5 | Δ 41 Υ | Σύγχρονα προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης (Εισακτέοι από 2014-15 και μετά) | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 6 | Θ 01 Υ | Βασικές έννοιες μαθηματικών | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 7 | Θ 04 Υ | Αρχές της επιστήμης των υπολογιστών ΙI | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 8 | Π 43 Υ | Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 9 | Υποχρεωτική επιλογή μιας ξένης γλώσσας από τις τρεις προσφερόμενες ξένες γλώσσες | |||||
| Ξ 08 Φ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Αγγλικά ΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Ξ08Φα | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γαλλικά ΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Ξ08Φβ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γερμανικά ΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Α/Α | Κωδ. | 3ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Κ 04 Υ | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης Ι: Κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Ψ 03 Υ | Ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού Ι | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Δ 06 Υ | Σύγχρονη διδακτική: Βασικές έννοιες και προτάσεις εφαρμογής | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 4 | Π 17 Υ | Εισαγωγή στη μουσειοπαιδαγωγική | 3 | – | 3 | 4 | 
| 5 | Μ 01 Υ | Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας I | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 6 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 7 | Α01 | Πρακτική Α1 | 3 | 4 | ||
| ΠΚ1. Ο περιβάλλων χώρος, το πρόγραμμα λειτουργίας και το παιδί του Νηπιαγωγείου | ||||||
| ΠΚ2. Ψυχοκινητική – Κινητικό παιχνίδι και βιωματική μάθηση | ||||||
| 8 | Υποχρεωτική επιλογή μιας ξένης γλώσσας από τις τρεις προσφερόμενες ξένες γλώσσες | |||||
| Ξ 09 Φ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Αγγλικά ΙΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Ξ09Φα | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γαλλικά ΙΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Ξ09Φβ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γερμανικά ΙΙΙ | – | – | – | 2 | |
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Κ 07 Ε | Νεότερη και σύγχρονη ιστορία της Ευρωπαϊκής κοινωνίας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Θ 16 Ε | Γεωμετρικές έννοιες | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Π 40 Ε | Ανατρεπτικές αφηγήσεις της παιδικής ηλικίας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 47 Ε | Ανάλυση λόγου | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 49 Ε | Λαϊκή αφηγηματολογία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 07 Ε | Ιστορία της τέχνης | 3 | – | 3 | 4 | |
| Α/Α | Κωδ. | 4ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Κ 24 Υ | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Κ 34 Υ | Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της παιδικής ηλικίας (Εισακτέοι 2013-14) | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Κ 39 Υ | Η ιστορικότητα της παιδικής ηλικίας (Εισακτέοι από 2014-15 και μετά) | 3 | – | 3 | 4 | 
| 4 | Ψ 14 Υ | Ψυχολογία της υγείας | 3 | – | 3 | 4 | 
| 5 | Δ 04 Υ | Αξιολόγηση: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 6 | Ψ 04 Υ | Ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού ΙΙ | 3 | – | 3 | 4 | 
| 7 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 8 | Α02 | Πρακτική Α2 | 5 | 4 | ||
| ΠΚ3. Παρατήρηση του παιδιού | ||||||
| ΠΚ4. Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριότητας στο Νηπιαγωγείο | ||||||
| ΠΚ5. Μουσική | ||||||
| 9 | Υποχρεωτική επιλογή μιας ξένης γλώσσας από τις τρεις προσφερόμενες ξένες γλώσσες | |||||
| Ξ 10Φ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Αγγλικά ΙV | – | – | – | 2 | |
| Ξ10Φα | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γαλλικά ΙV | – | – | – | 2 | |
| Ξ10Φβ | Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας Γερμανικά ΙV | – | – | – | 2 | |
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Κ 21 Ε | Η ιστορικότητα της παιδικής ηλικίας (εισακτέοι 2013-14) | 3 | – | 3 | 4 | |
| Θ 06 Ε | Πληροφορική στην εκπαίδευση | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Κ 32 Ε | Κείμενα φιλοσοφικού – παιδαγωγικού προβληματισμού | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 12 Ε | Διδακτική της ελληνικής γλώσσας | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Π 45 Ε | Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις σε παιδικά μουσεία και μουσεία επιστημών | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 39 Ε | Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της παιδικής ηλικίας (Εισακτέοι από 2014-15) | 3 | – | 3 | 4 | |
| Α/Α | Κωδ. | 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Θ 10 Υ | Μαθηματικά στην προσχολική εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 2 | Δ 23 Υ | Ομαδοσυνεργατικές μορφές μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 3 | Θ 12 Υ | Διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών στην προσχολική ηλικία | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 4 | Δ 02 Υ | Σύγχρονες τάσεις παιδαγωγικής | 3 | – | 3 | 4 | 
| 5 | Ψ 35 Υ | Εκπαιδευτική ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 6 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 7 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 8 | Α03Α | Πρακτική Α3 | 5 | 2 | ||
| ΠΚ6Α. Ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα | ||||||
| ΠΚ7Α. Αισθητική αγωγή Ι | ||||||
| ΠΚ8ΑΑ. Κουκλο-Θέατρο για παιδιά | ||||||
| ΠΚ8A. Φροντιστήριο Κινδύνων – Ατυχημάτων | 
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Δ 05 E | Παιδαγωγικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Π 06 Ε | Σύγχρονη ελληνική παιδική λογοτεχνία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 38 Ε | Ζητήματα μουσειολογίας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 32 Ε | Σεξουαλικότητα και υγεία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 46 Ε | Δημιουργικές μουσικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Θ 07 Ε | Πολυμέσα και δίκτυα στην προσχολική εκπαίδευση | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Δ 43 Ε | Αναδυόμενη ανάγνωση και γραφή: Διδακτικές προσεγγίσεις για την προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 44 Ε | Η δυναμική των σχέσεων και των πλαισίων στη μαθησιακή διαδικασία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Μ 02 Ε | Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας ΙΙ | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Κ 37 E | Κοινωνιολογία της οικογένειας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 37 Ε | Ειδικά θέματα γνωστικής ψυχολογίας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 39 Ε | Πειραματική ψυχολογία: Θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Α/Α | Κωδ. | 6ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Κ 05 Υ | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης ΙΙ: Σχέσεις σχολείου-κοινότητας | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Ψ 06 Υ | Κοινωνική ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Θ 08 Υ | Περιγραφική στατιστική | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 4 | Δ 32 Υ | Ειδική Αγωγή | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 5 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 6 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 7 | Α04 | Πρακτική Α4 | 5 | 6 | ||
| ΠΚ9. Σχεδιασμός, υλοποίηση, αναστοχασμός και αξιολόγηση ημερήσιου προγράμματος. | ||||||
| ΠΚ10. Δραματικό Παιχνίδι – Δραματοποίηση | ||||||
| ΠΚ11. Αισθητική αγωγή ΙΙ | 
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Δ 27 Ε | Εξατομικευμένη μάθηση με εποπτεία: θεωρία και έρευνα | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Δ 37 Ε | Παιδαγωγική και παιχνίδι στην προσχολική εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Δ 42 Ε | Μελέτη παιδιού | 3 | – | 3 | 4 | |
| Θ 05 Ε | Έννοιες φυσικών επιστημών για την προσχολική ηλικία | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Π 37 Ε | Εφαρμοσμένη μουσειοπαιδαγωγική | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Π 44 Ε | Ποίηση του 20ού αι. | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 48 E | Οργάνωση παιδικών μουσικών συνόλων | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Ψ 28 Ε | Παιδί και γεγονότα ζωής | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Ψ 33 Ε | Επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 45 Ε | Φυσική δραστηριότητα και υγεία στην προσχολική εκπαίδευση | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Μ 03 Ε | Μεθοδολογία και συγγραφή επιστημονικής εργασίας στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Κ 30 Ε | Εκπαιδευτικές καινοτομίες και επιχειρηματικότητα | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Κ 36 E | Γραμματισμός στα ΜΜΕ | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 18 E | Λαϊκός πολιτισμός | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 27 Ε | Κοινωνικές οργανώσεις και διαχείριση κρίσεων | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 33 Ε | Δημιουργική γραφή | 3 | – | 3 | 4 | |
| Α/Α | Κωδ. | 7ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | Π 23 Υ | Εικονογραφημένα παιδικά βιβλία και οι αναγνώσεις τους | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Θ 02 Υ | Περιβαλλοντική εκπαίδευση, αειφορία και αειφόρος ανάπτυξη | 2 | 1 | 3 | 4 | 
| 3 | Δ 40 Υ | Καθοδήγηση της συμπεριφοράς του παιδιού στο νηπιαγωγείο | 3 | – | 3 | 4 | 
| 4 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 5 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 6 | Χ 01 Ε | Πτυχιακή εργασία ή Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | ||
| 7 | Α 05 | Πρακτική Α5 | 3 | 6 | ||
| ΠΚ12. Το Σχέδιο Εκπαιδευτικής Δράσης και οι μικρές ομάδες στο νηπιαγωγείο | ||||||
| ΠΚ13. Σχέσεις του νηπιαγωγείου με την οικογένεια και την τοπική κοινωνία | ||||||
| ΠΚ16. Ανάγνωση και Γραφή: Αναπτυξιακές Όψεις και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Προσχολική Ηλικία | 
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Δ 13 Ε | Αγωγή υγείας στην προσχολική εκπαίδευση | 3 | – | 3 | 4 | |
| Θ 17 Ε | Υπολογιστικά περιβάλλοντα διαχείρισης και ανάλυσης ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Κ 19 Ε | Σύγχρονη φιλοσοφική ανθρωπολογία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 25 Ε | Θρησκεία και εκπαίδευση σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 38 Ε | Ανισότητες και κοινωνικός αποκλεισμός | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 52 Ε | Τεχνικές αφήγησης – Aφηγηματικές προσεγγίσεις | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Ψ 23 Ε | Οι διομαδικές σχέσεις στην κοινωνική ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 13 Ε | Έμφυλες ταυτότητες και εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Δ 30 Ε | Παιδαγωγική της ένταξης | 3 | – | 3 | 4 | |
| Θ 14 Ε | Θέματα ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης στην προσχολική εκπαίδευση | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Ψ 38 Ε | Εφαρμογές της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στην πράξη: Διαμορφώνοντας αποτελεσματικά περιβάλλοντα μάθησης | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 47 Ε | Κοινωνική Παιδαγωγική | 3 | – | 3 | 4 | |
| Α/Α | Κωδ. | 8ο ΕΞΑΜΗΝΟ | θ | ε/φ | δ.μ. | π.μ. ECTS | 
| 1 | K 17 Υ | Φιλοσοφία της παιδείας | 3 | – | 3 | 4 | 
| 2 | Κ 35 Υ | Κοινωνιογλωσσολογία | 3 | – | 3 | 4 | 
| 3 | Ψ 34 Υ | Ψυχοπαθολογία του παιδιού | 3 | – | 3 | 4 | 
| 4 | Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | |||
| 5 | Χ 02 Ε | Πτυχιακή εργασία ή Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | ||
| 6 | Χ 03 Ε | Πτυχιακή εργασία ή Μάθημα επιλογής [από την παρακάτω λίστα των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων] | 3 | 4 | ||
| 7 | Α 05 | Πρακτική Α5 | 8 | 6 | ||
| ΠΚ15. Οργάνωση και διοίκηση εκπαιδευτικής μονάδας Οργάνωση σχολικής βιβλιοθήκης | 
| Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα | ||||||
| Θ 13 Ε | Περιβαλλοντικά θέματα και η διδασκαλία τους | 2 | 1 | 3 | 4 | |
| Κ 01 Ε | Η εκπαίδευση στο ελληνικό κράτος (1830-1989) | 3 | – | 3 | 4 | |
| Κ 14 Ε | Ποιοτικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική και κοινωνική έρευνα | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 39 Ε | Μυθιστόρημα μαθητείας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Π 53 Ε | Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση | 1 | 2 | 3 | 4 | |
| Π 54 Ε | Το παιδί και το λογοτεχνικό βιβλίο | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 24 Ε | Θέματα διαπολιτισμικής κοινωνικής ψυχολογίας | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 48 Ε | Ζητήματα Κοινωνικής Παιδαγωγικής και Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 34 Ε | Αξιολόγηση και στήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | 3 | – | 3 | 4 | |
| Ψ 36 Ε | Κίνητρα, αυτο-ρύθμιση και μάθηση στην προσχολική ηλικία | 3 | – | 3 | 4 | |
| Δ 24 Ε | Διγλωσσία και εκπαίδευση | 3 | – | 3 | 4 | |
