Σκοπός του μαθήματος, είναι η εξοικείωση των φοιτητών με θέματα Διδακτικής της Εικαστικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Το μάθημα έχει βιωματικό χαρακτήρα. Επιδιώκεται η απόκτηση…
Περιεχόμενο Μαθήματος Με κύριο μεθοδολογικό εργαλείο την επιτόπια εθνογραφική ερεύνα η ανθρωπολογία της εκπαίδευσης επικεντρώνεται στην «από τα κάτω» ανάγνωση αντιλήψεων και πρακτικών που…
Περιεχόμενο Μαθήματος – Η τέχνη της διδασκαλίας και η επιστήμη της εκπαίδευσης. Ορισμός και βασικές έννοιες της Διδακτικής. – Βάσεις της σύγχρονης Διδακτικής: Θεωρίες των…
Περιεχόμενο Μαθήματος Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές διδάσκονται τις βασικές αρχές της διεξαγωγής της έρευνας αλλά και τις κυριώτερες μεθόδους έρευνας, ενώ γίνεται αναφορά και…
Περιεχόμενο Μαθήματος Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή σε βασικά ζητήματα που αφορούν την Πληροφορική και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Αποτελείται από θεωρία και εργαστηριακές ασκήσεις. Ενδεικτικά…
Περιεχόμενο Μαθήματος Η αξιολόγηση αναλύεται υπό το πρίσμα των διεργασιών που την καθιστούν ένα «επιβεβλημένο κοινωνικό φαινόμενο» σε σχέση με κάθε ατομική και συλλογική δραστηριότητα…
Επιλογή ενός από τα παρακάτω μαθήματα 3ου Εξαμήνου
Το δραματικό παιχνίδι και η δραματοποίηση αποτελούν θεατρικές πρακτικές που στόχο έχουν να αναδείξουν μέσω της έκφρασης του σώματος, των συναισθημάτων και του λόγου…
Το συγκεκριμένο μάθημα το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα Πρακτικής Κατάρτισης και Πρακτικής Άσκησης αφορά στην Ολιστική Προσέγγιση του Μαθησιακού Περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο. Έμφαση δίνεται στις…
Περιεχόμενο Μαθήματος ΣΤΟΧΟΙ Ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας και των τεσσάρων βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου) σε επίπεδο γλωσσομάθειας Α1 σύμφωνα…