∆ιδακτορικές ∆ιατριβές που εκπονήθηκαν στο Τ.Ε.Ε.Π.Η.
- Πολυξένη – Μαρία Μωραΐτη, «Ο ρόλος του µαγικού βοηθού στην εξέλιξη του παραµυθιού. Παραµυθολογική µελέτη», 2001. Επιβλέπουσα: Βασιλική Κοντογιάννη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Ευαγγελία Σεραφείµ-Ρηγοπούλου, «Η εκπαιδευτική πραγµατικότητα στην Α/βαθµια εκπαίδευση στο Νοµό Έβρου, µέσα από το ρόλο και έργο του δασκάλου», 2002. Επιβλέπων: Αθανάσιος Βακαλιός, Αναπληρωτής Καθηγητής.
- Γαλήνη Ρεκαλίδου, «Χωρο-χρονική δόµηση και γραφική ικανότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας», 2002. Επιβλέπουσα: Λουκία Μπεζέ, Καθηγήτρια.
- Βασιλική Βασιλούδη, «Η εφηµερίς των παίδων και ο Μ. ∆. Καλαποθάκης: Παράµετροι ενός παιδικού περιοδικού του 19ου αιώνα», 2004. Επιβλέπουσα: Ζωή Γαβριηλίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια.
- Άννα Αντωνοπούλου, «Ευαισθητοποίηση των αισθήσεων και αποκλίνουσα σκέψη των νηπίων», 2004. Επιβλέπουσα: Λουκία Μπεζέ, Καθηγήτρια.
- Παναγιώτα Πολίτη, «Κοινωνική συγκρότηση και πολιτισµική ταυτότητα σε µια δίγλωσση κοινότητα: Αγία Άννα (Κούκουρα) Βοιωτίας», 2006. Επιβλέπουσα: Παρασκευή Κουφάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Αλέξανδρος Παπάνης, «Στρατηγικές εκµάθησης των Μουσουλµανόπαιδων της Θράκης που µαθαίνουν την Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα», 2009. Επιβλέπουσα: Ζωή Γαβριηλίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια.
- Βασιλική Βόντσα, «Συσχέτιση των στάσεων των εκπαιδευτικών των διαπολιτισµικών γυµνασίων προς τους αλλόγλωσσους µαθητές και των πρακτικών που εφαρμόζουν κατά τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας», 2012. Επιβλέπουσα: Λέλα Γώγου, Καθηγήτρια.
- Ευθυµία Πεντέρη, «Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις της σχέσης οικογένειας και νηπιαγωγείου: ∆ιερεύνηση της γονικής εµπλοκής και των παραγόντων που την επηρεάζουν», 2012. Επιβλέπουσα: Γαλήνη Ρεκαλίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Άννα Αφεντουλίδου, «Τζάνι Ροντάρι – Ευγένιος Τριβιζάς: ανατρεπτικές πτυχές του έργου τους», 2014. Επιβλέπουσα: Αναστασία Οικονομίδου, Επίκουρος Καθηγήτρια.
- Βηθλεέμ Τσιτάκη, «Η Διαχείριση των εθνοπολιτισμικών ταυτοτήτων των εκπαιδευτικών στη σχέση τους με τα παιδιά προσχολικής ηλικίας της μειονότητας της Θράκης: το παράδειγμα επεξεργασίας αφηγηματικών – λογοτεχνικών κειμένων στο Νηπιαγωγείο», 2016. Επιβλέπουσα: Παρασκευή Κουφάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Δημήτριος Στεφανίδης, «Λειτουργία των Σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Περιοχή της Θράκης. Μία Κοινωνιολογική Προσέγγιση», 2018. Επιβλέπουσα: Λέλα Γώγου, Καθηγήτρια.
- Μαρία Βαρσαμά, «Ανάστροφος Σχεδιασμός Παραδοσιακών Προγραμμάτων: Παράδειγμα από τα Μαθήματα των Φυσικών Επιστημών για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας και Μαθητές Α’-Γ’ Τάξης Δημοτικού. Μια Προσέγγιση Εκπαιδευτικής Συμπερίληψης», 2019. Επιβλέπουσα: Αναστασία Δημητρίου, Καθηγήτρια.
- Μαρία Τριανταφύλλου, «Φυτά και ζώα στο ελληνικό λαϊκό παραμύθι. Οι σχέσεις τους με τον άνθρωπο», 2020. Επιβλέπουσα: Δέσποινα Δαμιανού, Επίκουρη Καθηγήτρια (αφυπηρετήσασα)
- Ευγενία Δουλάμη, «Διερεύνηση των αντιλήψεων στελεχών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα σχετικά με τον ρόλο του σύγχρονου σχολείου στην προαγωγή της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία», 2020. Επιβλέπουσα: Αναστασία Δημητρίου, Καθηγήτρια.
- Αλκιβιάδης Σαλπιγκτής, «Ο πολιτισμικά διαφορετικός μαθητής στο δημόσιο ελληνικό δημοτικό σχολείο: ο λόγος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας κατά την περίοδο 1990 – 2010», 2021. Επιβλέπων: Γεώργιος Μαυρομμάτης, Αναπληρωτής Καθηγητής.
- Ευμορφία Μαλκοπούλου, «Διερεύνηση του εννοιολογικού πεδίου εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης και των νηπίων για την έννοια του οικοσυστήματος», 2021. Επιβλέπουσα: Αναστασία Δημητρίου, Καθηγήτρια.
- Θεοπούλα Καρανικολάου, «Αναπαραστάσεις του θηλυκού στην ελληνική παιδική λογοτεχνία: τα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία του σήμερα», 2022. Επιβλέπουσα: Αναστασία Οικονομίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Δέσποινα Βασιλειάδου, «Αυτοαξιολόγηση των μαθητών και σχολική επίδοση: Μελέτη των μεταξύ τους σχέσεων και οι απόψεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών και μαθητών», 2022. Επιβλέπων: Κωνσταντίνος Καραδημητρίου, Επίκουρος Καθηγητής
- Άρτεμις Παπαηλία, «Μια εικόνα ισούται με χίλιες … ιστορίες: Τα βιβλία χωρίς λόγια και ο εννοούμενος αναγνώστης τους», 2022. Επιβλέπουσα: Αναστασία Οικονομίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Νικόλαος Καριπίδης, «Ενσωμάτωση συνεργατικών εργαλείων του παγκοσμίου ιστού σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα: αξιοποίηση του μοντέλου TPACK στο σχεδιασμό ενός προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με Wiki», 2022. Επιβλέπων: Δημήτριος Πρέντζας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
- Ευάγγελος Τζισλής, «Ο Λόγος περί μετανάστευσης στον χώρο των εκπαιδευτικών: «Λόγοι» (Discourses) Ελλήνων εκπαιδευτικών και φοιτητών παιδαγωγικών σχολών για τους μετανάστες στην Ελλάδα», 2022. Επιβλέπων: Αντώνιος Σαπουντζής, Αναπληρωτής Καθηγητής.
- Φανή Μοκαΐτη, «Η σχέση της γλωσσικής ανάπτυξης με την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας: μία διαχρονική μελέτη», 2023. Επιβλέπουσα: Αλεξάνδρα Καρούσου, Επίκουρη Καθηγήτρια.
- Κυριακή Καραγιάννη, «Οι κοινωνιο-ψυχολογικές διαδικασίες που εμπλέκονται στην ερμηνεία του εκφοβισμού: Αναλύοντας την κατασκευή των κοινωνικών δικτύων, της κοινωνικής ιεραρχίας και των κοινωνικών ταυτοτήτων στον λόγο έφηβων μαθητών», 2023. Επιβλέπων: Αντώνιος Σαπουντζής, Αναπληρωτής Καθηγητής.
- Ανθούλα Νεραντζίδου, «Ο φάκελος αξιολόγησης (portfolio): Διερεύνηση των παραμέτρων της εφαρμογής του στο νηπιαγωγείο», 2024. Επιβλέπουσα: Γαλήνη Ρεκαλίδου, Ομότιμη Καθηγήτρια.
- Ειρήνη Παπαναστασάτου, «Γονική εμπλοκή για τον γραμματισμό στο νηπιαγωγείο: συνεργατική έρευνα δράσης για την ενίσχυση της συνεργασίας νηπιαγωγείου-οικογένειας-κοινότητας με έμφαση στα ζητήματα γραμματισμού των παιδιών», 2025. Επιβλέπουσα: Ευθυμία Πεντέρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
- Χρήστος Διαμαντής, «Αυτοβιογραφία και λογοτεχνία: η μυθοπλαστική κατασκευή του εαυτού στις Ρωμιοπούλες της Πηνελόπης Δέλτα», 2025. Επιβλέπουσα: Σοφία Ιακωβίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.