Το Ενδεικτικό Πρόγραµµα Σπουδών περιλαµβάνει την κατανοµή των µαθηµάτων στα οκτώ εξάµηνα κανονικής φοίτησης, καθώς και τις ώρες διδασκαλίας των µαθηµάτων µε τις αντίστοιχες διδακτικές και πιστωτικές µονάδες. Υποδεικνύει την επιστηµονικά λογική πορεία των σπουδών.
Κάντε λήψη του Ενδεικτικού Προγράμματος Σπουδών εδώ σε μορφή pdf.
1ο Εξάμηνο
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Διδάσκοντες/ουσες | Θεωρία | Φ/Ε | Διδακτικές μονάδες | ECTS |
K 16 Y | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | Α. Θεοδωρίδης | 3 | – | 3 | 4.5 |
Κ 20 Υ | Νεοελληνική Ιστορία | 3 | – | 3 | 4.5 | |
Δ 01 Υ | Εισαγωγή στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης | Ε. Πεντέρη | 3 | – | 3 | 4.5 |
Π 05 Υ | Εισαγωγή στη Νεότερη Ελληνική Λογοτεχνία | Σ. Ιακωβίδου | 3 | – | 3 | 4.5 |
Θ 01 Υ | Βασικές Έννοιες Μαθηματικών | 2 | 1 | 3 | 4.5 | |
Ψ 03 Υ | Ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού Ι | Α. Καρούσου | 3 | – | 3 | 4.5 |
Α01ΠΚ | Πρακτική Ι | Ε. Κοψαλίδου | 3 | 3 |
2ο Εξάμηνο
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Διδάσκοντες/ουσες | Θεωρία | Φ/Ε | Διδακτικές μονάδες | ECTS |
Ψ 04 Υ | Ψυχολογία της ανάπτυξης του παιδιού ΙΙ | Α. Καρούσου | 3 | – | 3 | 4.5 |
Ψ 02 Υ | Γνωστική Ψυχολογία | Ε. Λυπουρλή (υπό διορισμό) | 3 | – | 3 | 4.5 |
Δ 17 Υ | Εξέλιξη της Παιδαγωγικής Σκέψης | Κ. Καραδημητρίου | 3 | – | 3 | 4.5 |
Π 03 Υ | Εισαγωγή στη Γλωσσολογία: Ανάλυση της Ελληνικής Γλώσσας | Λ. Μίτιτς | 2 | 1 | 3 | 4.5 |
Π 43 Υ | Εισαγωγή στην Παιδική Λογοτεχνία | 3 | – | 3 | 4.5 | |
Θ 03 Υ | Αρχές της Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Εκπαίδευση Ι | Δ. Πρέντζας, Μ. Χατζησάββα |
2 | 1 | 3 | 4.5 |
Α02ΠΚ | Πρακτική ΙI | Μ. Λαντζουράκη, Μ. Παυλίδου |
2 | 3 |
3ο Εξάμηνο
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Διδάσκοντες/ουσες | Θεωρία | Φ/Ε | Διδακτικές μονάδες | ECTS |
Κ 43 Υ | Ανθρωπολογία της Εκπαίδευσης | Η. Δασκαλάκη | 3 | – | 3 | 4.5 |
Ψ 35 Υ | Εκπαιδευτική Ψυχολογία | 3 | – | 3 | 4.5 | |
Δ 06 Υ | Σύγχρονη Διδακτική: Βασικές Έννοιες και Προτάσεις Εφαρμογής | Μ. Σιδηροπούλου | 2 | 1 | 3 | 4.5 |
Μ 01 Υ | Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας Ι | Α. Σαπουντζής | 2 | 1 | 3 | 4.5 |
Θ 04 Υ | Αρχές της Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Εκπαίδευση ΙΙ | Δ. Πρέντζας, Μ. Χατζησάββα |
2 | 1 | 3 | 4.5 |
– | Μάθημα Επιλογής | 3 | 4.5 | |||
Α03ΠΚ | Πρακτική ΙIΙ | Ε. Πεντέρη, Ι. Ντούση Μ. Παυλίδου |
2 | 3 | ||
Επιλογή προαιρετικού-προπαρασκευαστικού μαθήματος ξένης γλώσσας | 4.5 | |||||
Κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα 3ου εξαμήνου |
||||||
Κ 07 Ε | Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία της Ευρωπαϊκής Κοινωνίας | 3 | – | 3 | 4.5 | |
Π 21 Ε | Δραματικό παιχνίδι – Δραματοποίηση | Μ. Λαντζουράκη | 2 | 1 | 3 | 4.5 |
Π 40 Ε | Ανατρεπτικές Αφηγήσεις της Παιδικής Ηλικίας | Σ. Ιακωβίδου | 3 | – | 3 | 4.5 |
Π 55 Ε | Μονόγλωσση/Δίγλωσση Πραγματολογική Ικανότητα | Λ. Μίτιτς | 2 | 1 | 3 | 4.5 |
Προαιρετικά-προπαρασκευαστικά μαθήματα ξένης γλώσσας
|
||||||
Ξ 01 Π | Αγγλικά – Ξένη Γλώσσα | Μ. Αμμάρι | 4.5 | |||
Ξ 02 Π | Γαλλικά – Ξένη Γλώσσα | 4.5 |
4ο Εξάμηνο
5ο Εξάμηνο
6ο Εξάμηνο
7ο Εξάμηνο
8ο Εξάμηνο