Εκδόσεις

ΒΙΒΛΙΑ ΜΕΛΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Γώγου Λ. : Κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Κοινωνικές αναπαραστάσεις. Τι λένε οι δάσκαλοι για τους γονείς; Μια Ποιοτική Προσέγγιση στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Αθήνα: Πορεία, 1994 και 2010.

Γώγου Λ. : Η Κατανόηση των Κοινωνικών Φαινομένων και οι Προοπτικές της Κοινωνικής Έρευνας. Αθήνα: Γρηγόρης 2010.

Δαμιανού Δ. (Επιμ.): Παραμύθια της Χίου. Χίος: Ομήρειο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Χίου, 1996.

Δαμιανού Δ. , Γρυπάρη Μ. (Επιμ.): Μύκονος, στους μύλους για αλεύρι στους φούρνους για ψωμί. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Αθήνα: Εκδόσεις ΥΠΠΟ - 1η εφορεία Ν.Μ. - Δήμος Μυκόνου - Ι.Τ.Ε.Μ., 2002.

Μακρής Ν., Δεσλή Δ. (Επιμ.): Η γνωστική ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της νόησης. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γ. Δαρδανός, 2004.

Nunes, T. & Bryant, P., : Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά. Δεσλή Δ. (Επιμέλεια και εισαγωγή.) Αθήνα: Gutenberg, 2007.

Σακονίδης Χ., Δεσλή Δ. (Επιμ.): Τυπικά και Άτυπα Μαθηματικά: Χαρακτηριστικά, Σχέσεις και Αλληλεπιδράσεις στο Πλαίσιο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών. Αθήνα: Τυπωθήτω, 2007.

Καϊλα Μ., Θεοδωροπούλου Ε., Δημητρίου Α. , Αναστασάτος Ν. [Επιμ.]: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Ερευνητικά Δεδομένα & Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός. Αθήνα: Ατραπός, 2005.

Δημητρίου Α. : Αγωγή υγείας και περιβάλλοντος: Έκθεση και προστασία από τις επικίνδυνες ουσίες. Βιβλίο του εκπαιδευτικού. Θεσσαλονίκη: Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας, 2001. www.elinyae.gr

Δημητρίου Α. : Αγωγή Υγείας και Περιβάλλοντος: Έκθεση και προστασία από τις επικίνδυνες ουσίες. Βιβλίο του μαθητή. Θεσσαλονίκη: Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας, 2001. www.elinyae.gr

Δημητρίου Α. : Ανακύκλωση στα Σχολεία: Πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Σύνδεσμος Ο.Τ.Α. Μείζονος Θεσσαλονίκης - Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. , 1998.

Δημητρίου Α. (2009). Περιβαλλοντική εκπαίδευση: περιβάλλον, αειφορία. Θεωρητικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο

Δημητρίου Α. , Ξανθάκου, Π., Λιαράκου, Γ., Καίλα, Μ. (Επιμ.) (2009). Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Ζητήματα θεωρίας, έρευνας και εφαρμογών. Αθήνα: Ατραπός

Ζαφειράκου Α. (Επιμ.): Μουσείο και Σχολείο: Διάλογος και συνεργασίες, αναπαραστάσεις και πρακτικές. Αθήνα: Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός, 1999.

Κουφάκη Παρασκευή : Μουσουλμανική οικογένεια: Μύθος και πραγματικότητα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, υπό έκδοση.

Μουμουλίδου Μ. : Η παιδαγωγική του σχεδίου εργασίας στην προσχολική εκπαίδευση:θεωρητικό πλαίσιο και πράξη. Αθήνα: Τυπωθήτω-Δαρδανός, 2006.

Μουμουλίδου Μ. (μετάφραση και επίμετρο).: Η παγκόσμια διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου προσαρμοσμένη για παιδιά από την Ruth Rocha και τον Otavio Roth. Αθήνα: Μεταίχμιο, 2005

Θεοδώρου Β., Μουμουλίδου Μ., Οικονομίδου Σ. (επιμέλεια και εισαγωγή).: Η παιδική ηλικία και οι αναπαραστάσεις της στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο. Αθήνα, Αιγόκερος, 2006

Μουμουλίδου Μ., Ρεκαλίδου Γ. (επιμέλεια): Μικρές Ομάδες στην Εκπαίδευση. Αθήνα, Τυπωθήτω, 2010.

Οικονομίδου Σ. : Χίλιες και μία ανατροπές : Η νεοτερικότητα στην λογοτεχνία για μικρές ηλικίες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2000.

Ρεκαλίδου Γ. : Στην αυλή του ουρανού. (Εικονογράφηση Κ. Μακρή). Θεσσαλονίκη: Ερωδιός, 1998.

Ρεκαλίδου Γ. : Στη χώρα του ουράνιου τόξου. (Εικονογράφηση Λ. Βαρβαρούση). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2000.

Ρεκαλίδου Γ. : Μεταξωτή κλωστή μεσ' το ποτάμι. (Εικονογράφηση Γ. Χατζηγεωργίου). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2003.

Μαυρομμάτης Γ. : Tα παιδιά της Kαλκάντζας: φτώχεια, εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός σε μια κοινότητα μουσουλμάνων της Θράκης. Aθήνα : Μεταίχμιο, 2005.

Mavrommatis G. : Kalkanca’nin Çocukları : Yunanistan’da Bir Müslüman Azinlik Toplumunda Yoksulluk, Sosyal İzolasyon ve Eğitim. Istanbul : Kitap Yayinevi, 2007.

J. Prentzas (Eds.), I. Hatzilygeroudis : Combinations of Intelligent Methods and Applications, Smart Innovation, Systems and Technologies, Vol. 8, ISBN: 978-3-642-19617-1, Springer Verlag, 2011.

Μπρουσκέλη Β. και Λουμάκου Β.(2010). Παιδί και Γεγονότα Ζωής. Αθήνα: Gutenberg.

Δ.Μ. Δαμιανού, «Λαϊκές αφηγήσεις. Μύθοι και παραμύθια των Κυθήρων. Φαντασιακή δημιουργία και πραγματικότητα», Εταιρεία Κυθηραϊκών Μελετών αρ 16, Αθήνα, 2005.

Δ. Δαμιανού, Σ. Οικονομίδου (επιμέλεια και εισαγωγή), «Αφηγήσεις που δεν τελειώνουν ποτέ… Κειμενικές και εικονογραφικές διασκευές για παιδιά», Παπαδόπουλος, Αθήνα, 2011.

A. Δημητρίου, «Έννοιες για τη φύση και το περιβάλλον στην προσχολική ηλικία. Ερευνητικά δεδομένα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογές.», Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη, 2013.

Α. Δραμαλίδης, «Αναλυτική Γεωμετρία του Χώρου», Εκδόσεις Ευρωπαϊκού Σχολείου, Βρυξέλλες, 2000.

Α. Δραμαλίδης, «Στοιχεία Θεωρίας Πιθανοτήτων», Εκδόσεις Ευρωπαϊκού Σχολείου, Βρυξέλλες, 2000.

Θ. Βουγιουκλής – Α. Δραμαλίδης, «Εισαγωγή σε Βασικές Μαθηματικές Έννοιες», Εκδόσεις Σπανίδη, Ξάνθη 2010.

E. Beneki, J.P. Delgado, A. Filippoupoliti (επιμέλεια) (2012). Αφιερωματικό τεύχος του περιοδικού International Journal of Heritage Studies με τίτλο Memory in the Maritime Museum: Objects, Narratives, Identities. Τόμος 18 (4) σελ. 347-435.

Filippoupoliti A. (ed.) (2010). Science Exhibitions: Communication and Evaluation. Edinburgh: MuseumsEtc. ISBN: 978-0-9561943-8-1. 661 pages.

Filippoupoliti A. (ed.) (2010). Science Exhibitions: Curatiοn and Design. Edinburgh: MuseumsEtc. ISBN: 978-0-9561943-5-0. 511 pages.

Β. Θεοδώρου, Μ. Μουμουλίδου, Σ. Οικονομίδου (επιμέλεια και εισαγωγή), «Πιάσε με, αν μπορείς…» : η Παιδική Ηλικία και οι Αναπαραστάσεις της στον Σύγχρονο Ελληνικό Κινηματογράφο, Αθήνα, Αιγόκερως, 2006.

Γ. Ρεκαλίδου: «Αξιολόγηση της Μάθησης ή Αξιολόγηση για τη Μάθηση;» Εκδόσεις Πεδίο, Αθήνα, 2011.

Sophie Iakovidou, Georges Ioannou, le corps de l'oeuvre. Psych'e de l''ecrivain, sociopo'etique de l'oeuvre, Presses Universitaires de Lille (ANRT), 2005.

Δημητρίου, Α. (2013). Έννοιες για τη φύση και το περιβάλλον στην προσχολική ηλικία. Ερευνητικά δεδομένα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογές. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο